Becoming Sir - Ella Dominguez

אני לא קוראת הרבה באנגלית, תמיד העדפתי עברית. 
אבל הספר הזה הוא מקרה מיוחד בכל כך הרבה מובנים.

קראתי סיקור על הספר בלוחשות לספרים, הוא היה נשמע מעניין וייחודי (אפרט על הכל עוד מעט), אבל באנגלית... אז המשכתי הלאה בחיי. אחרי שבועיים עלה פוסט שבו היה כתוב שהספר חינמי באמזון  (לצערי עכשיו הוא כבר לא).
ואז החלטתי להתמודד עם משהו שלא זורם לי במיוחד ולקרוא ספר באנגלית.

הספר התחיל במקור כחלק מטרילוגיה שנקראת  The Art of D/s אבל ניתן לקרוא אותו כספר יחיד (הסיפור מתחיל מאפס ונגמר נהדר).

ועכשיו קצת על הספר ואיכויותיו:

  • הספר הוא על BDSM, אחרי 50 גוונים של אפור (שגרם לי לרצות להקיא ב90% מהזמן) החלטתי שכנראה הנושא הזה פשוט לא בשבילי. אבל הספר הזה הוא שונה לחלוטין!!
  • פה יש DOM (אדון שולט) שלומד את התפקיד דרך סאביות מנוסות (אנאלוגיה ל50 גוונים - כמו שכריסטיאן לימד את אנה מה היא צריכה להיות ולעשות על מנת להפוך לסאבית, פה כריסטיאן לומד מאנה המנוסה).
  • יש פה תהליך הדדי שמלווה בהסכמה מלאה של שני הצדדים תוך כדי למידה הדדית. דבר שהיה מאד חשוב לי, כי לא נח לקרוא על צד אחד שסובל מקשר (אהמ 50 גוונים אהמ).
  • והכי חשוב, מתואר פה עולם הBDSM האמיתי, מועדון שמתעסק בזה, הופעות, קשירות, חניקות ועוד. מדובר פה, בדברים האמיתיים ולא לה לה לנד שתיארו לנו ב50 גוונים.
על העלילה:

סויר מוריסון, סוכן CIA לשעבר שאיבד את אישתו למחלה קשה, מתקשה להשתקם. 
דילן, חברו הטוב ושותפו לחברה אבטחה שהם מנהלים יחד, ותיק מאד בתחום הBDSM, חי עם בת זוג קבועה שגם היא חזקה בתחום (כנשלטת וכשולטת) והיא חברה טובה מאד של סויר.


דילן מציע לסויר מסע לגילוי עצמי, בו יהפוך לDOM. סויר נענה בחיוב ודילן ובת זוגתו לוקחים את סויר למועדון BDSM, שם "משדכים" לו סאבית מנוסה, שרה, שאיבדה את בעלה ומחליטה לנסות ולהשתקם בעזרת חניכה של DOM החדש בתחום.

* חשוב לציין ששרה היא לא בת זוגתו של סויר, אלא החונכת שלו, ושכחלק מחניכתו הוא צריך לחוות חוויות עם נשים אחרות ותפקידה של שרה הוא לתדרך אותו כיצד לבצע את תפקידו כDOM בצורה הטובה ביותר.

הספר סוקר תחומים רבים בBDSM, למשל האפשרות של משרתת ממש (לא שפחה), אחת שמשיגה את סיפוקה ממילוי כל רצון של האדון ללא גבולות אישיים משלה. 
מה שמאד אהבתי בספר זו העובדה שהוא פשוט לא מתייפייף, הוא מציג המון רבדים, המון סוגים של מערכות יחסים, הוא מתאר את ההופעות על הבמה במועדון במלואן, את החוויות הפרטיות ואת שני הצדדים של המעורבים בסיפור.
בנוסף לחוויות של עולם הBDSM הסופרת מציגה גם את הצד שלא מבין למה אנשים בוחרים בתחום הזה. הסופרת עושה את זה באמצעות סוניה, האקסית של סויר, שכועסת על הבחירה שלו ועושה הכל על מנת לעצור אותו.

הדרך בה מוצג עולם הBDSM בספר (דרך עיניו של הDOM הלומד מסאביות מנוסות),  גרמה לי להנות מכל שנייה של קריאה. התחום הזה עדיין נראה לי לא מושך, אבל למדתי המון, הכרתי, הצלחתי להבין למה אנשים בוחרים בדרך חיים שכזו, ובעיקר הבנתי שמה שמוצג ב50 גוונים הוא לא BDSM.

אני ממליצה על הספר הזה בחום לכולן, למי שאוהבת את התחום, למי שרוצה ללמוד ולכל מי שרוצה לקרוא ספר איכותי וייחודי.

ממולץ! ממולץ! ממולץ!

לרכישת הספר דרך אמאזון

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee