הכרות

היי,

כמו שאפשר להבין משמו של הבלוג, קוראים לי שני ויסלברג ואני אוהבת לקרוא.
יש לי עוד הרבה עיסוקים חוץ מזה, אני אוהבת להתאמן (אבל שום אימון לא יהיה כיפי כמו יוגה), אני אוהבת לצאת ולבלות (מסיבות בעיקר), לראות סדרות, לטייל, ללכת לים ולהתלונן (אני ממש אוהבת להתלונן).

כרגע אני עוסקת בהנדסת מכונות (אני לא מהנדסת.. אבל עוסקת בתחום קרוב ל3 שנים).
3 שנים הספיקו לי כדי להבין, שאני בכלל רוצה ללמוד מדעי המחשב.
באוקטובר הקרוב אתחיל ללמוד בבאר שבע :)

בבלוג הזה אספר לכם על ספרים שקראתי, דעתי עליהם ואנסה גם לתקצר טיפה - למרות שאני מאמינה שתקציר פוגע בהנאה מהספר.

אני קוראת את הספרים שלי - בפלאפון! התמכרתי לקונספט הדיגיטלי, הוא איתי בכל מקום, זמין כל הזמן ומלא אפשרויות.

עוד משהו, אני בוחרת את הספרים שלי רק על פי הכריכה. אני יודעת שזה כמו לבחור בן אדם על פי צבע העור שלו או כל תיאור גזעני אחר, אבל כל דבר אחר פוגע לי בהנאה מהספר (אפילו לדעת את שמה של הדמות הראשית)..

כל תגובה תתקבל בברכה, בתנאי שהיא תהיה מנומקת. אני אקפיד על כלל זה בעצמי ואנמק כל דעה גם אם היא תהיה קשה ולא אוהדת (אמרתי בהתחלה שאני אוהבת להתלונן...).

אשתדל לסקר פה ספרים מז'אנרים שונים, אבל אני מודיעה לראש - אני אוהבת רומנטיקה.

מקווה שתמצאו פה המלצות שיעזרו,
סיקורים מעניינים,
ומקום שכיף לבקר בו.

מתחילים מעכשיו....

שני.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אהבה בשחקים - ליז טומפורד // Mile High (Windy City, #1) by Liz Tomforde

חצר של ורדים וקוצים (חצר של ורדים וקוצים #1) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #1) A Court of Thorns and Roses

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee